bijna op reis... - Reisverslag uit Genemuiden, Nederland van Jenneke - WaarBenJij.nu bijna op reis... - Reisverslag uit Genemuiden, Nederland van Jenneke - WaarBenJij.nu

bijna op reis...

Door: Jenneke

Blijf op de hoogte en volg Jenneke

20 April 2017 | Nederland, Genemuiden

Nog even geduld, dan gaan we naar het oosten! Morgenochtend vliegen we, ik heb er zin in... Gisteren was het volgens de berichten een witte wereld, dus wie weet wat we aantreffen:-).

Voor degenen die het nog niet weten; in de meivakantie (in april:-), raar maar waar) ga ik een weekje op werkvakantie naar Servië. In 2013 ben ik daar ook geweest; al riep ik toen dat Servië voor een keer leuk was, maar Suriname mijn volgende bestemming zou zijn, inmiddels ga ik toch weer naar Servië! Suriname moet nog maar even wachten.

Aanstaande vrijdag is het dan zo ver en gaan we in een roze vliegtuig de lucht in, mooi roze is niet lelijk, dus ga ik er vast en zeker van genieten! Het was nog even schrikken toen ik merkte dat handbagage, afgezien van m'n handtasje, niet eens gratis is. Maar we leven in Nederland, en daar kost nu eenmaal alles wat...

Vorige week vrijdag, goede vrijdag, stond er in het RD (reformatorisch dagblad) een stuk over Aleksander Subotin in Kucura, daar gaan we naar toe, mee naar zijn projecten, wonen we de dienst bij; kortom genieten van de gastvrijheid van hem en zijn gezin. Dus; als jullie vast een beeld willen hebben, pak de krant erbij!

Zoals ik nu van plan ben hoop ik jullie een beetje op de hoogte te houden van onze ervaringen, al heb ik gemerkt dat ik beter ben in plannen maken dan de uitvoering ervan, maar de voornemens zijn er...

Allemaal een fijne vakantie en hopelijk tot snel!