Suriname wacht... - Reisverslag uit Genemuiden, Nederland van Jenneke - WaarBenJij.nu Suriname wacht... - Reisverslag uit Genemuiden, Nederland van Jenneke - WaarBenJij.nu

Suriname wacht...

Door: Jenneke

Blijf op de hoogte en volg Jenneke

20 Juli 2018 | Nederland, Genemuiden

Ha allemaal,

Vanmorgen in alle vroegte van mijn laatste werkdag ga ik in gedachten vast naar Suriname. Mijn huisje is bezaaid met allerlei materialen die naar mijn idee nodig zijn voor een geslaagde vakantie. Iedere keer komt er weer iets nieuws op de berg als ik bedenk wat er nog meer nodig is.
Maandagmorgen vroeg is het eindelijk zover, mijn allerliefste schoonzus offert haar tijd op om mij op tijd bij Schiphol te brengen.

Na ruim 9 uur vliegen zullen we in Suriname landen. We worden daar opgehaald door Fam. Bijkerk die daar voor de MAF werken.
Daarna gaan we door naar ons appartement, ons thuis voor de komende weken.
We hebben nog niet veel gepland, plannen en Suriname is nu eenmaal een lastige combi. Maar ik verwacht dat het een geweldige vakantie gaat worden met veel nieuwe ervaringen, die ik met jullie hoop te delen.

Willen jullie ook vast in Suriname sferen komen? Kijk dan mee met eo programma Bush Piloten, elke zaterdag op NPO2! Daarin komt ook Fam. Bijkerk aan bod, in een tropisch Suriname! Jullie horen van mij...

Hartelijke groet, Jenneke
Jenneke