Laatste voorbereidingen - Reisverslag uit Genemuiden, Nederland van Jenneke - WaarBenJij.nu Laatste voorbereidingen - Reisverslag uit Genemuiden, Nederland van Jenneke - WaarBenJij.nu

Laatste voorbereidingen

Door: Jenneke

Blijf op de hoogte en volg Jenneke

08 Oktober 2012 | Nederland, Genemuiden

Ha allemaal,

Dit is mijn weblog waarop jullie mijn wel en wee kunnen volgen. Het gaat nu echt gebeuren, nog 8 dagen, dan zitten we in het warme Suriname!! Bij de Mariahoeve van Stichting Kind in Suriname.

Op dit moment zijn het alleen de laatste dingen die nog gedaan moeten worden. En natuurlijk afscheid nemen van iedereen:-( Tja, dat hoort erbij... Samen met Marije ben ik al van alles aan 't plannen, maar we komen erachter dat 3 maanden wel kort is. We willen ook nog werken natuurlijk!

Een paar weken terug hebben we de laatste belangrijke dingen geregeld, zoals ons visum, gezellig een dagje Amsterdam:-)! Ook heb ik mijn haar geknipt, dit wilde ik al een poosje omdat lang haar niet praktisch is in Suriname. Nu was het dan zover; 'k heb het gedoneerd aan de stichting haarwensen, voor kinderen met kanker. Voor wie ook wat wil doen voor onze medemens dit is de site: www.haarwensen.nl.

Mijn volgende verslag zal vanaf de Mariahoeve geschreven worden.

Tot dan!

• 08 Oktober 2012 - 21:33

Annemiek:

Leuk, succes! ik ga je volgen!

• 09 Oktober 2012 - 10:41

Nicole:

Ik ook! Have fun allebei! X

• 09 Oktober 2012 - 11:28

Petra:

Leuk! Heel veel plezier en succes!

• 09 Oktober 2012 - 12:30

Annet:

heeey jen!:)

heel veel plezier daar eej!! :D
    ik ben benieuwd naar je volgende berichtje! (:

Xxx

• 09 Oktober 2012 - 14:33

Jenneke :

Dankjewel voor jullie reactie's!
    We gaan zeker plezier hebben:-)!

• 09 Oktober 2012 - 20:41

Frank Van Den Berg:

Ik weet zeker dat je een heel bijzondere tijd zult hebben. Veel plezier en nog veel meer verwondering!

• 11 Oktober 2012 - 17:54

Timmon:

Heel veel plezier en succes met alles!

• 15 Oktober 2012 - 17:18

Janna:

Ontzettend gaaf dat jullie gaan! Ik ben erg benieuwd hoe het jullie vergaat aan de andere kant van de wereld. Ga jullie volgen vanuit Zwolle en vanaf januari vanuit Azie! Yes! Mooie en leerzame tijd! Ga als je de kans krijgt bij de zeeschildpadden kijken! Indrukwekkend!
Jenneke

Actief sinds 05 Okt. 2012